Blijf maar uit mijn buurt, ik sloop je!

Ik ben verschrikkelijk boos
Niet zomaar boos, maar verschrikkelijk boos
Iemand die voor zijn eigen gewin
Iemand die door zijn eigen problemen
Iemand die liegt
Iemand die ik het niet eens kan aanrekenen
Maar die ik toch aanwijs
Want zonder die leugen
Zonder die interessantdoenerij
De aandacht niet op zichzelf gevestigd had
En gewoon eens even eerlijk was geweest
En anderen met rust had gelaten
Die er helemaal niks mee te maken hadden

Echt ik ben boos
Verschrikkelijk boos
Kokend tot over mijn oren
En hier is geen excuus mogelijk
Het kwaad is al geschied
Het is niet meer terug te draaien
Het is voorbij
En weet dat nou maar

Ik ben niet snel haatdragend
Maar ik heb nu haat
Hele erge haat
Om iemand die liegt
De zaak heeft belazerd
En ik hoop dat er spijt is
Hele diepe spijt
Pijnlijke spijt

Lijd maar
Want ik heb intense haat tegen je
Niet dat ik je iets aandoe als ik je tegenkom
Fysiek dan, geestelijk verscheur ik je
Zal ik jou jezelf laten kwellen
Dus kom mij nou maar niet tegen
Blijf maar uit mijn buurt
Want ik sloop je
Opdat jij de pijn zal voelen
Die je een ander aangedaan hebt

Ik wil je niet eens kennen
Walgelijk gedrocht
Zelfzuchtig misbaksel
Weet je?
Sterf maar of zoiets
Je bent dit niet waard
Dit bestaan
Jouw miserabele bestaan
Kwijn toch lekker weg
In je zelfmedelijden
Stik in je problemen en verdwijn

Want het was niet nodig
En zie wat je hebt gedaan
Ik gun je alle spijt
Ik gun je alle verdriet
Ik gun je alle pijn
Opdat je zal lijden
En niet meer zal lachen
Want die ene leugen
Hoeveel zijn er nog meer eigenlijk?
Maar die ene leugen
Al zou ik willen
Wat ik niet wil
Ik kan hem niet vergeven

Dus blijf maar uit mijn buurt
Heel ver weg bij mij vandaan
Want ik sloop je ziel
Ik maak je geestelijk kapot
En ik zal er alles aan doen
Om die zieke geest van jou
Volledig af te branden
Voor jou geen genade
Met je zielige leugens

Het was niet nodig geweest
Iemand zo te vernederen
Klaar!

4 responses to “Blijf maar uit mijn buurt, ik sloop je!

Geef een reactie

