Hoe oud ben jij?

Van getallen gaan we uit
We berekenen alles
Gewicht, afstand, geld
En ook leeftijd
Ik bied 34, een half jaar meer
Ik heb niet meer te bieden
Ja, wel minder jaren als je wil
Daar heb ik namelijk ervaring mee
Meer kan ik niet voor je bieden
In getallen uitgedrukt dan
Ik kan jonger zijn, of ouder
Wat je maar wil dat ik ben
Zo moeilijk is dat niet
Ouder of jonger zijn
Kwestie van weten
Ven ik goed in
Maar ik ben wel 34
Qua lichaam dan
Maar weet je?
Ik heb ook een persoon
Zonder echte leeftijd
Althans, mij onbekend
Ik weet niet hoe oud ik ben
Echt geen idee
Achttien, dertig, veertig?
Zeg het maar
Ik zou het echt niet weten
Je het niet durven vertellen
Met geen mogelijkheid
Kan het ook niet weten
Kan het namelijk niet meten
Maar dan heb ik dus een vraag
Als jij in leeftijd denkt
In jaren bestaan
Dan heb ik één vraag aan jou

Hoe oud ben jij?

2 responses to “Hoe oud ben jij?

Geef een reactie

