Heb je het al gehoord???

Poes is vlieft!!!!

Poes is blij
Poes is in de negende hemel
Poes is tot ver voorbij zijn staartje vlieft
Tot boven de puntjes van zijn oortjes
En alles er tussenin
Tot onder de sokjes aan zijn pootjes
Zo helemaal vlieft!

Ik spin mij een ongeluk
Als ik aan haar denk
Als ik haar naam uitspreek
Als ik haar zie
Als ik mij op haar schoot opkrul
Ik spin als ik tegen haar aankruip
Ik spin de hele dag eigenlijk

Misschien teveel vlinders gevangen
Komt door haar
Maar Poes ik VLIEFT!!!!!!!

9 responses to “Heb je het al gehoord???

Geef een reactie

