Ze

Ze drinkt bier uit blik
Ze spreekt zonder remmen
Ze vertelt wat ze denkt
Ze lacht als ze het grappig vindt
Ze weet waar ik over praat
Ze vleit zich op mijn schoot
Ze leunt op mijn been met haar arm als ze haar peuk uitdrukt
Ze heeft lol als ze die niet zou moeten hebben
Ze geniet terwijl ze eigenlijk zou moeten wenen
Ze zegt wat haar gebeurt en hoe ze er over denkt
Ze zegt niet alleen blij te zijn, ze doet het ook
Ze stelt geen vragen als ik iets vertel
Ze begrijpt het gewoon meteen
Ze hoeft geen uitleg van mij
Ze behoeft geen uitleg van mij
Ze is haar op haar manier
Ze is haar op mijn manier
En ondertussen beweegt zij hemel en aarde
Mijn hemel en aarde in ieder geval
Anderen stort ze in hun eigen hel
Omdat het niet anders kan
Zij geniet van anderen dingen
Klaar met het een
Klaar voor het ander

Mijn God!
Wat hou ik van haar
Om wat ze doet
Om wat ze kiest
Om wie ze is
Hou ik van haar

Geef een reactie

