Twee dingen waar ik behoefte aan heb

Er zijn twee dingen waar ik nu behoefte aan heb
Twee dingen waar ik naar verlang
Twee dingen van het bruinste bruin
Twee dingen waar ik van hou
Twee dingen die ik het liefste zie
Twee dingen waar ik eigenlijk niet zonder kan
Twee dingen die mij weer vrolijk maken
Twee dingen die ik niet bij mij heb
Twee dingen die mij zo dierbaar zij
Twee dingen die ik nooit uit mijn leven wil
Twee dingen die mijn hart in vuur en vlam zetten
Twee dingen die mijn leven verrijken
Twee redenen om te blijven leven
Twee dingen die mij niet loslaten

Twee dingen
Jouw ogen

…en chocola uiteraard!

Geef een reactie

