Doe mij maar verliefd

Verblind?
Ja, misschien
Maar met realiteitszin
En toch zie ik niet anders
En toch geniet ik er van
En toch maakt het mij helemaal dol
Toch leeft het mij
Ik beleef het
Onderga het maar
Niets tegen te doen
Niets tegen willen doen
Laat het gebeuren
Laat het met mij gaan
Laat het vooral zijn
Zijn
Ja
Verliefd zijn
Zoveel moois
Zoveel goeds
Zoveel lekkers
Zoveel
Heel veel
Overdonderd
Overweldigd
Hard van stapel
Niet te hard
Daar is ‘ie weer
De snelheidsbeperking
Van mijn realiteitszin
Dit tempo past
Past mij
Past haar
Past ons
Zo verliefd
Zo oneindig verliefd
Voor nu
Voor straks
Voor misschien wel later
Zij en ik
Samen wij
Samen sterk
Samen liefde
Samen mooi
Samen overweldigend

Ja
Doe mij maar verliefd
Het is goed zo
Het is mooi zo
Het is liefde

Geef een reactie

