Het zevende paradijs

Ik geloof niet in de hemel
Laat staan in meerder hemels
Toch ging ik er heen
Jij bracht mij daarheen
En ik ging met je mee

Niet de eerste maar wel de beste
De zevende noemen ze dat dan
Zevende, geen idee waarom
Maar ik ben er wel nu

De zevende hemel
Zulks een stom begrip
Waarom zeven?
Waarom hemel?
Waarom niet paradijs?

Het zevende paradijs
Daar ben ik met jou
Daar wil ik met jou zijn
Daar heb je mij gebracht
Daar zullen wij zijn
Daar vinden wij elkaar
Daar leven wij elkaar
Daar wil ik met jou zijn

In het zevende paradijs

Geef een reactie

