Lachen naar de toekomst

Vertrouwend op resultaten uit het verleden
Stap ik de toekomst lachend tegemoet
Laat maar komen met je onzekerheden
Kom maar op met je tegenslag
Ik heb de toekomst in mijn eigen handen
Ik heb de toekomst stevig vast
Met jou aan mijn zijde lach ik het uit
Wat kan de toekomst mij, ons nog maken
Wij hebben immers elkaar stevig vast
Dus kom maar op met je toekomst
Kom maar op met je dingen
Met onzekerheden over eeuwig en altijd
Met je voor eeuwig trouw bestaat niet
Laat mij je anders bewijzen, jij toekomst
En al is het niet voor eeuwig en altijd
Dan toch wel voor de nabije toekomst
Dan lach ik die eerst wel even uit
Want wat nou van ‘je weet maar nooit’?
Ik weet van het nu, wij weten van het nu
En samen lachen wij de toekomst uit
En ook even het verleden maar even
Want wie dit had bedacht, dat van ons
Die had ik voor gek verklaard
Die zat naar de toekomst te gissen
Dezelfde toekomst waarin wij elkaar vonden
De toekomst waarin wij nu samen zijn
De toekomst die nu het nu is
En eigenlijk alweer het verleden
Die toekomst lachte ik ook uit
Die toekomst bewijs ik een tegendeel
Dat dingen wel mogelijk zijn
Zoals jij en ik en samen wij zijn
Dat is deze toekomst
En die lach ik vriendelijk tegemoet

Wie weet wat de toekomst ons gaat brengen
Doet er slim aan om dat voor zich te houden
Want jij en ik genieten nu van deze toekomst
En zullen dat voorlopig ook wel blijven doen
Dat is onze toekomst

Waarin ik van je zal blijven houden

Geef een reactie

