Kaas, keus… Als het maar goed is…

En goed is het wat mij betreft!

rieneke77

Kaas

Een maand geleden ben ik uitgeruild voor een stuk kaas..
Oude kaas dat dan weer wel..
Sinds een maand ben ik ook gewoon blij!
Elke dag gewoon helemaal blij!

Had me ook niet veel uitgemaakt wat voor kaas het was..
Gras, jong, belegen of komijn..
Ben gewoon gelukkig met de keus.

Uiteraard had ik zelf ook iets te kiezen.
En de goede keus is gemaakt.
Gelukkiger dan ik in een hele tijd ben geweest!

View original post

Geef een reactie

