Angst om jou

Hoe meer ik van je hou
Hoe meer angst ik heb
Angst om te verliezen
Wat mij eindelijk bekwam
Angst om kwijt te raken
Waar ik zo van geniet
Angst om af te keren
Van wat ik zo graag zie

Angst om jou
Om jou te kwetsen
Om jou af te keren
Om jou weg te duwen
Om jou te vervreemden
Om jou te beknellen
Om jou te hard vast te houden

Het doet pijn
De angst
Ik wil hem niet
Ik wil alleen jou
Van jou houden
Alleen maar van je houden
En dat jij van mij houdt

Het is de angst
Dat dat laatste
Niet meer zo is
Die zo pijn doet
Omdat ik van je hou

One response to “Angst om jou

Geef een reactie

