Twee helften papier

Niets is zo weinig vanzelfsprekend
Als jouw liefde voor mij
Niets is zo vanzelfsprekend
Als mijn liefde voor jou
Voor mij in ieder geval

Het is logisch dat ik van jou hou
Ik sta hier en ik kan niet anders
Het klopt en daarom is het zo
En dus doe ik het ook
Houden van jou uit volle overtuiging

Het klopt dat jij bij mij past
Jouw karakter en het mijne
Passen als de twee helften
Van een gescheurd vel papier
Dat ooit samen had moeten komen

Op onze helften papier
Droegen wij elk een deel
Van een mooie tekening
Die onze liefde zou zijn
Nu is de tekening compleet

Het moest zo zijn: jij en ik
De tekening is eindelijk totaal
Want waar was die andere helft?
Ruim dertig jaar lang gemist
Nu dan uiteindelijk toch

En daarom is het logisch
Logisch dat ik van je hou
Logisch dat ik er alles aan zal doen
Om deze twee helften papier
Bij elkaar te houden voor heel lang

Dus twijfel niet mijn lief
Twijfel niet aan ons
Wij zijn twee helften
Twee helften van iets moois
En wij houden van moois

Dus wij houden van ons
Dus houden wij ons
Ons samen

Geef een reactie

