80 dagen van jou

Tachtig dagen met jou
Tachtig dagen vol geluk
Vol met liefde, lachen en genot
Her en der een traan en onzekerheid
Maar bovenal tachtig dagen met jou

En ik geniet van jou
Ik geniet van je duizenden blikken
Ik geniet van je lach
Ik geniet van je stem
Die nu ook in mijn oren klinkt
Als treinen ons verder uit elkaar drijven
Ik geniet van jou

Ik geniet van hoe je denkt
En hoe dat aansluit op het mijne
Ik geniet van wie je bent
En hoe dat past bij mijn zijn
Van wat je doet en wat je wil
En hoe je mij daarbij betrekt

Ik hou van onze gesprekken
Van onze vrijpartijen
Van ons bij elkaar zijn
En van ons verlangen daarnaar
Ik hou van wat wij samen zijn
Één plus één is geen drie bij ons
Maar zeker meer dan twee
Ik hou van jou

Tachtig dagen
Zeer intensief
Veel gebeurd
Veel gedaan
Tachtig dagen
Met nog veel te gaan
Nog veel te doen
En veel van elkaar te houden
Tachtig dagen lief
Het lijkt veel meer
Maar het zijn tachtig dagen
Nog maar
Het begin van veel langer
Maar nu al tachtig dagen
Geniet ik van jou
Hou ik van jou
Wil ik jou
Jij bij mij

En niets meer dan dat
Ja, wel nog veel langer
Dan tachtig dagen
Houden van jou
Van jou

One response to “80 dagen van jou

Geef een reactie

