Zij is

Zij
Zij is de reden dat ik vreugdesprongetjes maak als ik naast haar loop
Zij is de reden dat mijn ogen vrolijk fonkelen als ik naar haar kijk
Zij is de reden dat mijn hart sneller gaat kloppen als ik aan haar denk
Zij is de reden dat ik een tevreden glimlach heb als ik het over haar heb
Zij is de reden dat ik mis als ik niet bij haar ben
Zij is de reden dat ik verlang naar samen met haar te zijn
Zij is de reden dat ik elke ochtend vrolijk wakker word als ik naast haar lig
Zij is de reden dat ik van haar hou
Zij is mijn lief
Mijn allerliefste
Omdat zij zij is

One response to “Zij is

Geef een reactie

