Knoop

Met een knoop in mijn maag reis ik naar je toe
Niet wetend wat ik nou moet denken van mezelf
Ben ik een slechte vader of ben ik een slecht mens?
Als mijn vlees en bloed mijn liefde krenkt
En ik machteloos versteld sta van wie hij is
Dit zijn niet mijn trekken, dit is niet van mij
Toch is het ook van mij, hoe dan ook
Maar ik begin mijn vraagtekens te zetten
Wat ik hieraan heb bijgedragen
En ik vraag mij af wat ik er aan kan doen
Tot hoofdpijn aan toe

Ik wil dit niet
Ik kan dit niet
Ik moet dit niet
Jawel, ik moet wel
Ik wil het uitschreeuwen
Ik wil dat het weggaat
Ik wil het anders
Anders voor hem
Anders voor mij
Anders voor jou
Ik wil niet krenken
Ook niet via mijn vlees en bloed
Nooit niet
Niemand niet
Vooral jou niet

3 responses to “Knoop

Geef een reactie

