Ik mis jouw!

Ik mis jouw mooie bruine kijkers
Die mij met duizenden blikken aan kunnen kijken
Ik mis jouw zachte armen
Die mij zo stevig kunnen knuffelen
Ik mis jouw mooie lijf
Om fijn mee te vrijen
Ik mis jouw lieve stem
Om eindeloos naar te luisteren
Ik mis jouw mooie haren
Om lekker in te kunnen kroelen
Ik mis jouw rug
Om tegenaan te kruipen ‘ s nachts
Ik mis jouw benen
Om mee te verstrengelen onder de dekens
Ik mis jouw hoofd
Met al die mooie gedachten
Ik mis jouw alles
Om samen mee te zijn

God, wat mis ik jou verschrikkelijk
Eindeloze leegte in mij
Zolang je niet bij me bent
Drie dagen weg
Tot morgenmiddag dus
Een eeuwigheid zonder jou

Geef een reactie

