Lig je al in mijn armen?

Lig je al in mijn armen?
Met je hoofd tegen mijn borst?
Met je adem die zachtjes over mij blaast?
Met mijn hand die over je rug streelt?
Met de lieve woordjes die we elkaar toe fluisteren?
Met de voldoening van elkaar?

Met twee harten die synchroon kloppen?
Met je benen verstrengeld in de mijne?
Met je ogen die zo nu en dan opkijken?
Met een blik van puur genot?
En dat ik dan naar jou terugkijk?
Met een blik van geluk?
En dat we dan elkaar weer stevig knuffelen?
En dat we nooit meer los willen laten?

Lig je al in mijn armen?
Of duren de seconden tot dan nog minuten?
Duren de minuten tot dan nog uren?
Duren de uren tot dan nog dagen?

Lig je al in mijn armen?
Of duurt dat nog veel te lang?

Geef een reactie

